Süper Kahramanların Kedi Hali Oyunları Donmadan Oynamanın Tüm Çözümleri Gözümüzü Günde Kaç Defa Kırparız? Google Earth'teki ilginç görüntüler En kötü meslekler
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Yazar Olmak İstiyorsan Tıkla.

Bu Oyunu Bilgisayarım Kaldırır mı ? Öğrenmek İçin Gir

13 Mayıs 2013 Pazartesi Murat Erdoğmuş 0 yorum

Bu yazıda sizlere gerçekten yararlı bir siteyi resimlerle anlatmak istiyorum. Başlıktan da anlaşılacağı gibi "Bu Oyunu Bilgisayarım Kaldırır mı" sorusuna cevap arayacağız.


Bir oyunu indirmeden bilgisayarın işletim sistemi özellikleri yeterli midir? Minimum ihtiyaç nedir?

İşte tüm cevaplar "Can You RUN It" 'da...


Şimdi resimlerle sizlere açıklamaya çalışacağım. Ben "Opera" internet tarayıcısı kullanmama rağmen "Google Chrome" nin daha fazla kullanılması sebebi ile Chrome den anlatıyorum.

1. Öncelikle sitede istediğimiz oyunu seçiyoruz. Ben örnek olarak Age Of Empires 3 oyununu seçtim.



2. Siteyi ilk defa kullandığımız için uyarı alacağız



3. Yine siteyi ilk defa kullandığımız için bizden bir kerelik olmak üzere Javayı kullanmasını isteyecektir.



4. Artık sonuç... Eğer sistem özellikleri yetersiz olduğu zaman sorunun nereden (ekran kartı ses kartıişletim sistemi...) olduğunu anlamak için de aşağıda ki sistem durumunda engel işareti görülen kısım bilgisayarınızın yetersiz olduğunu gösterir.



Sorularınız olursa yardım etmekten mutluluk duyarım..

0 yorum: